Biomenü Bio Rhodiola Rosea, rózsagyökér por 60 g

Biomenü Bio Rhodiola Rosea por 60 g
Kiszerelés
60 g
Márkák
Szállítási idő
2-4 munkanap
3 290 Ft
Egységár: 55 Ft/g

Stressz? Fáradékonyság? Depresszió? A Rhodiola Rosea növényt évszázadok óta használják szorongás, fáradékonyság és depresszió kezelésére. A gyökér több mint 140 hatóanyagot tartalmaz, amelyek közül a két legfontosabb a rosavin és a salidroside. Az adaptogének, mint például a rhodiola rosea, növelik a test ellenállóképességét, lehetővé téve a stresszel való könnyebb megbirkózást. 

Részletek

Biomenü 100% bio rhodiola rosea.

A rhodiola rosea – más néven illatos varjúháj, vagy rózsás varjúháj ~ rózsagyökér – egy növény, amely Európa és Ázsia hideg, hegyvidéki területein honos.

Gyökerei adaptogénnek tekinthetők, ami azt jelenti, hogy a fogyasztása során segít a testnek a stresszhez való alkalmazkodásban.

A rhodiola sarki gyökér vagy aranygyökér néven is ismert. Tudományos neve rhodiola rosea.

A gyökér több mint 140 hatóanyagot tartalmaz, amelyek közül a két legfontosabb a rosavin és a salidroside.

Az orosz és a skandináv országok lakói évszázadok óta használják szorongás, fáradtság és depresszió kezelésére.

Manapság széles körben alkalmazzák étrend-kiegészítőként számos egészségügyi előnye miatt.

Az adaptogének, mint például a rhodiola rosea, növelik a test ellenállóképességét, lehetővé téve a stresszel való könnyebb megbirkózást.

A rhodiola – adaptív képessége miatt – népszerű kiegészítő a fáradtság és a stressz más tüneteinek leküzdésére.

Kimutatták, hogy javítja a depresszió számos tünetét, az antidepresszánsokhoz hasonlóan pozitívan befolyásolhatja a hangulatot és az érzelmeket befolyásoló neurotranszmittereket.

A rhodiola-ról kimutatták, hogy fokozza a mentális teljesítményt mentálisan stresszes és fizikailag fárasztó helyzetekben, ezen eredmények megerősítéséhez azonban további kutatásokra van szükség.

Csökkenti az érzékelt erőfeszítést, ami lehetővé teszi a hosszabb ideig tartó, keményebb edzést.

Bizonyítottan csökkenti a rágcsálók vércukorszintjét, ami arra utal, hogy értékes kiegészítő lehet a cukorbetegség elleni küzdelemben az embereknél is, azonban további kutatásokra van szükség az emberek esetében.

A kémcsőben végzett kísérletek kimutatták, hogy a rhodiola aktív összetevője, a salidroside, gátolja a rákos sejtek növekedését, ennek az emberre gyakorolt hatása azonban ismeretlen.

Összességében a rhodiola számos egészségügyi előnnyel jár és biztonságosnak tekinthető, továbbá a mellékhatásai alacsonyak, ha az ajánlott adagokban szedi.

Ajánlott fogyasztás: 0,5g naponta, napközben, üres gyomorra.

A rhodiola szedése üres gyomorra a leghatásosabb, kivéve lefekvés előtt, mivel enyhén stimuláló hatású.

A rhodiola optimális adagja a stressz, a fáradtság vagy a depresszió tüneteinek javítására napi egyszeri alkalommal 400–600 mg.

A rhodiola teljesítménynövelő hatásainak eléréséhez, 200–300 mg-ot kell bevenni egy-két órával az edzés előtt.

Figyelmeztetés:

Az ajánlott napi adagot ne lépje túl!

Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott vegyes étrendet és az egészséges életmódot.

Adatok
Cikkszám
bm145
Hasonló termékek
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!